Commissie van Beheer

De commissie van beheer beheert de onroerende zaken, inventarissen en geldmiddelen van de Petrakerk. De commissie van beheer houdt zich dus bezig met de zakelijke kant van het gemeente zijn. Voor haar taken is zij verantwoording schuldig aan de kerkenraad. De commissie is belast met het onderhoud van het kerkgebouw en de pastorie. Verder wordt door de commissie allerlei praktische zaken gecoördineerd en/of uitgevoerd. Een andere taak is het adviseren van de kerkenraad bij zakelijke besluiten.

Leden van de commissie van beheer

P. van Diermen  (Voorzitter)
voorzittercvb@bunschoten-oost.nl

H.C. Koelewijn
hilko.gerine@kpnmail.nl

T. Hopman (Contactpersoon Bouwkundig Zaken)
t.hopman@hetnet.nl

A. Lammers (Contactpersoon Kerktelefoon en Koster)
A.Lammers@stylecncmachines.com

W. Koelewijn- Duijst (Secretaris)
johanwilmakoelewijn@kpnmail.nl

A. van de Vuurst (Penningmeester)
alex@vdvuurst.nl

C. Kok (boekhouder)
keeskok1969@ziggo.nl

Verhuur kerkzaal

De kerkzaal en de andere zalen van de kerk worden verhuurd voor kerkelijke aangelegenheden of hieraan gekoppelde activiteiten. De verhuur wordt geregeld door de koster.

Contact

Heeft u vragen hebben over het werk van de commissie van beheer of andere zaken die de commissie van beheer aangaan? Neem dan contact op met de secretaris van de commissie van beheer, mevrouw Wilma Koelewijn – Duijst.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.